Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Στην Ρώμη πραγματοποιήθηκε Σύνοδος των κορυφαίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της Ευρώπης


Στην Ρώμη πραγματοποιήθηκε σύνοδος των έξι μεγαλυτέρων Μέσων Μαζικής Μεταφορών Ευρωπαϊκών πρωτευουσών όπου υπέγραψαν δήλωση με την οποία ζητούν από τις κυβερνήσεις να επενδύσουν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Ειδικότερα  Οι διοικητές του Βερολίνου Αρχής Μεταφορών (BVG), Transport for London (TfL), Μαδρίτη Μετρό, Μετρό της Μόσχας, του Παρισιού αρχή μεταφορών (RATP), και του μετρό της Ρώμης (ATAC) εξέφρασαν  την πεποίθησή τους ότι τα μέσα μαζικής μεταφοράς μπορούν να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία θέσεων εργασίας , τη βιώσιμη ανάπτυξη, καθώς και την οικονομική ανάκαμψη στην Ευρώπη αναφέρει η δήλωση της Ρώμης

Το έγγραφο, δήλωση,  καλεί τις κυβερνήσεις να δεσμευτούν στους περιορισμένους πόρους τους κατά τη διάρκεια μιας περιόδου της λιτότητας σε πρωτοβουλίες που μεγιστοποιούν την ανάπτυξη και τη δημιουργία θέσεων εργασίας, υιοθετώντας παράλληλα μια συνολική άποψη για τις ανάγκες των μητροπολιτικών περιοχών, παρέχοντας μια αξιόπιστη μακροπρόθεσμη συμφωνία χρηματοδότησης που συνοδεύεται από ρυθμιστική σταθερότητα , και προσφέρει την πλατφόρμα για την καινοτομία στην πολιτική, τη διαχείριση, τους ανθρώπινους πόρους και την τεχνολογία για να ανθίσει. Περιλαμβάνει επίσης αρκετές δεσμεύσεις από τις επιχειρήσεις που κυμαίνονται από την παροχή μέγιστη αξία για τα χρήματα και σε στενή συνεργασία με άλλους μεταφορείς να προγραμματίσει για τη μακροπρόθεσμη βελτίωση και την αύξηση της αποδοτικότητας των επιχειρήσεων.
"Η ιστορία μας δείχνει ότι οι ανεπαρκείς επενδύσεις στις υποδομές των μεταφορών και των υπηρεσιών είναι αντιπαραγωγική», λέει ο κ. Peter Hendy, επίτροπος μεταφορών του Λονδίνου. "Τι μεγάλες πόλεις της Ευρώπης χρειάζονται είναι σταθερή επένδυση η οποία θα επιτρέψει τη βασική υποδομή για να ανανεωθεί και για τα ολοκληρωμένα προγράμματα που πρέπει να παραδοθεί."
Η UITP προειδοποιεί ότι εάν επικρατήσει αυτοκίνητο-centric σχέδια κινητικότητας, η κυκλοφορία στις  πόλεις θα είναι αδιέξοδη. Επί του παρόντος, οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και την κατανάλωση ενέργειας των αστικών συγκοινωνιών είναι σε καλό δρόμο για να αυξηθεί κατά 30% μέχρι το 2025, βάζοντας και τα δύο οικονομίες και το περιβάλλον σε κίνδυνο.
"Οι πόλεις σε ολόκληρη την Ευρώπη υποφέρουν από την υπερβολική κυκλοφοριακή συμφόρηση και τη γήρανση στα δίκτυα μεταφορών», λέει ο κ. Alain Flaush, της Διεθνούς Ένωσης Δημοσίων Μεταφορών (UITP) γενικός γραμματέας. "Πολιτικές ιθύνοντες πρέπει επειγόντως να επανεξετάσουμε τις προτεραιότητές τους με άλλο τρόπο τη ζωή της πόλης θα γίνει ανυπόφορη για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις."