Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΑΚΕ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ

Κατά την παρουσίαση του οικονομικού προγράμματος της Νέας Δημοκρατίας από τον πρόεδρό της στο ΕΒΕΑ, έγινε αναφορά στις αποκρατικοποιήσεις και ειδικότερα στον Σιδηρόδρομο. Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας επισήμανε ότι ο σιδηρόδρομος επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό με 800 εκατομμύρια ετησίως, τα οποία θα μπορούσαν να εξαλειφθούν με την ιδιωτικοποίησή του οργανισμού , αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι έχει ήδη εκδηλωθεί ενδιαφέρον από Γαλλία Ρωσία και Κίνα.

       Σε προηγούμενες πρόσφατες δηλώσεις του προέδρου της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ  και του οικονομικού του επιτελείου, το έλλειμμα του ΟΣΕ σκαρφάλωνε στα 2 δις. Είναι φανερό ότι προσπαθούν να πείσουν τον ελληνικό λαό για την επιβεβλημένη ανάγκη ξεπουλήματος των σιδηροδρόμων. Απόδειξη            ότι αυτό δεν είναι αληθές  των παραπάνω δηλώσεων, αποτελούν τα στοιχεία των ισολογισμών των εταιριών  στα οποία παρουσιάζονται κέρδη για το έτος 2011  για τον ΟΣΕ και  για το πρώτο τρίμηνο  2012  για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ .
      Τα προηγούμενα χρόνια ο όμιλος ΟΣΕ παρουσίαζε έλλειμμα γιατί εξαναγκαζόταν να προσφεύγει στον τραπεζικό δανεισμό για να καλύψει την κρατική συμμετοχή στα σιδηροδρομικά έργα υποδομής. Τα αντίστοιχα δημόσια έργα υποδομής στα λιμάνια, στα αεροδρόμια και στους αυτοκινητόδρομους επιβάρυναν αποκλειστικά και μόνο το κρατικό προϋπολογισμό.
Μήπως σκόπιμα αποκρύπτουν την αλήθεια από τον ελληνικό λαό ;
        Θα πρέπει να θυμίσουμε στους εκφραστές της νεοφιλελεύθερης πολιτικής, ότι με την ιδιωτικοποίηση των αγγλικών σιδηροδρόμων από την κυβέρνηση Θάτσερ, αυξήθηκαν τα σιδηροδρομικά ατυχήματα σε ανησυχητικά ποσοστά, με συνέπεια να οδηγηθεί η αγγλική κυβέρνηση στην επανακρατικοποίησή τους.
        Θέλουν να δοκιμάσουν και στην Ελλάδα το εγχείρημα που απέτυχε προκαλώντας  ολέθριες συνέπειες  στην ασφάλεια κυκλοφορίας;
        Η  πολιτική που εφαρμόσθηκε από την  κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, οδήγησε στην απαξίωση του σιδηροδρόμου και των σιδηροδρομικών , με μείωση του σιδηροδρομικού δικτύου κατά 1000 χιλιόμετρα και την περικοπή κατά 50% των δρομολογίων στέρησε από τον Έλληνα φορολογούμενο ένα οικολογικό και φθηνό μέσο μεταφοράς , από  την μείωση των αποδοχών των σιδηροδρομικών κατά 53% την τελευταία διετία δεν πήγε ούτε ένα ευρώ στους χαμηλόμισθους - συνταξιούχους και στους ανέργους .   

       Η ΔΑΚΕ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ πιστεύει στον κοινωνικό φιλελευθερισμό αλλά είμαστε απόλυτα αντίθετοι με τις νεοφιλελεύθερες αυτές απόψεις , γιατί πιστεύουμε ότι ο σιδηρόδρομος δημιουργήθηκε για να εξυπηρετεί τους Έλληνες πολίτες .
Απο την ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΥΠΟΥ ΔΑΚΕ
Σωματείου Συνδέσμου Σιδηροδρομικών
Βορείου Ελλάδος
-