Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΑΚΕ ΚΙΝΗΣΗΣ

Δύο εβδομάδες πριν τις κρίσιμες για τον τόπο εκλογές της 17 Ιουνίου 2012, στην ομιλία του στο ΕΒΕΑ, όπου παρουσίασε τις 18 προτάσεις, για τη νέα οικονομική πολιτική της ΝΔ, ο Πρόεδρός της,  μεταξύ των άλλων, δήλωσε ότι στις πρώτες του προτεραιότητες παραμένει η ιδιωτικοποίηση του Ομίλου ΟΣΕ, ώστε να πάψει να επιβαρύνεται ο Έλληνας φορολογούμενος με τα 800 εκατομμύρια ευρώ έλλειμμα, που παρουσιάζουν ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Μέχρι τις πρόσφατες εκλογές της 6ης Μαΐου, ο ίδιος, το οικονομικό του επιτελείο και οι στενοί του συνεργάτες, ενημέρωναν τους Έλληνες ψηφοφόρους ότι το έλλειμμα του Ομίλου ΟΣΕ είναι 2 δισεκατομμύρια ευρώ.
Τελικά, πότε έλεγαν την αλήθεια; Τότε, ή τώρα;
Με λύπη μας διαπιστώνουμε, ότι οι συνεργάτες του κυρίου Σαμαρά, τον ενημερώνουν ελλιπώς, ή τον παραπληροφορούν, άγνωστο για ποιους λόγους.
Η αλήθεια είναι ότι, σύμφωνα με τους ισολογισμούς, ο ΟΣΕ κατά την χρήση του έτους 2011, παρουσιάζει κέρδη 25 εκατομμυρίων ευρώ και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το έτος 2012, εμφανίζει μηνιαία κερδοφορία 6 εκατομμυρίων ευρώ.
Ο ΟΣΕ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι Σιδηροδρομικοί, με τον «εξυγιαντικό» νόμο 3891, έγινα τα πρώτα πειραματόζωα, για να περάσει το μνημόνιο και οι πολιτικές, που αυτό συνεπάγεται.
Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έκλεισε τα 2/3 του σιδηροδρομικού δικτύου, κατήργησε δρομολόγια μετέταξε 1800 συναδέλφους μας και οι εργαζόμενοι είδαν τις αποδοχές τους να μειώνονται κατά 53% σε σχέση με το 2009. Από αυτή, την εξοντωτική θυσία, στην οποία υποβλήθηκαν οι σιδηροδρομικοί, δεν κατέληξε ούτε ένα ευρώ στην ενίσχυση των εισοδημάτων των ανέργων, των χαμηλοσυνταξιούχων και των χαμηλόμισθων. Αντίθετα, μειώθηκαν οι συντάξεις κατά 20% έως 30% και οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα κατά 30% ως 40%, παρά τις δεσμεύσεις για το αντίθετο.

Απ΄ότι φαίνεται, τελικά, έχει ήδη συντελεστεί η συμφωνία με τους Γάλλους, για τη δωρεάν παραχώρηση του Ελληνικού Σιδηροδρόμου σ΄αυτούς.

Η ΔΑΚΕ ΚΙΝΗΣΗΣ, παραμένει αταλάντευτη στην υπεράσπιση ενός δημόσιου Σιδηρόδρομου, προς όφελος των Ελλήνων πολιτών και θα συνεχίσει να διεκδικεί για τους Σιδηροδρομικούς, ανθρώπινες συνθήκες εργασίας και αξιοπρεπείς αποδοχές για τους ίδιους και τις οικογένειές τους.





ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΥΠΟΥ ΔΑΚΕ ΚΙΝΗΣΗΣ