Σάββατο, 24 Σεπτεμβρίου 2011

Είπαν και έγραψαν για το ΟΣΕ

..Στην... ομάδα υψηλού κινδύνου βρίσκεται πρωτίστως το πλεονάζον προσωπικό (10%) στους 151 φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα που έχουν ήδη κληθεί να υποβάλουν έως τη Δευτέρα τα σχετικά στοιχεία. Μεταξύ αυτών, Αττικό Μετρό, ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΙΓΜΕ, Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών, ΟΠΕΚΕΠΕ, Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα, Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία, Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων.
Όπως έχει διευκρινισθεί το πλεονάζον προσωπικό, που υπολογίζεται σε περίπου 4.000 άτομα θα επιλεγεί καταρχήν μεταξύ όσων βρίσκονται κοντά στη σύνταξη και έχουν χαμηλά τυπικά προσόντα. Ωστόσο σε δεύτερη φάση -αν ο φορέας απασχολεί περισσότερους από 100 εργαζόμενους- το σύνολο των υπόλοιπων απασχολούμενων θα τεθεί σε διαδικασία αξιολόγησης με την υποστήριξη εξωτερικών συμβούλων υπό την εποπτεία του ΑΣΕΠ.
«Ημερησία»

..Μετατάξεις από ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΟΑΣΑ: Περίπου 30 υπάλληλοι που μετατάχθηκαν από τον ΟΣΕ, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον ΟΑΣΑ στην περιφέρεια Αττικής έχουν μείνει 5 μήνες απλήρωτοι, καταγγέλλει ο Παναγιώτης Λαφαζάνης ζητώντας την άμεση αποπληρωμή εξ ολοκλήρου ή έστω μέρους του ποσού από τα οφειλόμενα (Υπουργεία Οικονομικών, Εσωτερικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Υποδομών).
«Αυγη»

..Οι βουλευτές επαρχίας λαμβάνουν επίσης 1.000 ευρώ μηνιαίως για ενοίκιο, 104 αεροπορικά εισιτήρια, μόνο όμως για τις εκλογικές τους περιφέρειες, και δωρεάν εισιτήρια για μετακινήσεις με ΚΤΕΛ και ΟΣΕ.
Ente.gr


..Οι κύριοι Παπαδημούλης και Κουρουπλής πίστεψαν ότι βρήκαν ένα τενεκέ λίρες στην Eurostat και κάλεσαν τον πρόεδρό της να τον δώσει πίσω, έτσι ώστε να κρυφτούν οι δαπάνες πίσω από οργανισμούς «για τους οποίους δεν προηγήθηκε μελέτη και έλεγχος». Λες και χρειαζόταν μελέτη για να καταλάβουμε από ποιων τσέπη θα καλυπτόταν το ένα δισ. ζημιών του ΟΣΕ ή ποιος θα πληρώνει τα ελλείμματα των ΗΛΠΑΠ.
Αυτού του τύπου οι λαϊκισμοί, όμως, έχουν πέραση σε μια κοινωνία που μεγάλωσε διδασκόμενη ότι αρκεί ένα «καλό κόλπο» για να λύσουμε διά παντός τα οικονομικά προβλήματα• ότι κάπου υπάρχει ένας τενεκές λίρες ή έστω μια Τράπεζα της Ανατολής, της οποίας οι μετοχές είναι σε χρυσό και αξίζουν 640 δισ. ευρώ το κομμάτι..
«Καθημερινή»

..Σύμφωνα με τον κ. Κεδίκογλου, η Ελλάδα με τους ρωσικούς αγωγούς θα μετατρεπόταν από καταναλωτή σε παίκτη του ενεργειακού χάρτη, αλλά μπορεί να αναπτύξει τις συνεργασίες της με τη Ρωσία στις τεχνολογίες φωτοβολταϊκών και ηλιακών συσσωρευτών, στην ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ, όπου "παραμένει άγνωστο γιατί δεν έχουν απαντηθεί οι ρωσικές προτάσεις προ εξαμήνου", αλλά και στην πώληση ιδιοκτησίας, χορηγώντας αυτομάτως στους Ρώσους πολίτες, που αποκτούν ακίνητη περιουσία στην Ελλάδα, πενταετείς θεωρήσεις Σένγκεν. Για το θέμα αυτό, για το οποίο δεν απαιτείται οποιαδήποτε άλλη συνεννόηση με την ΕΕ, ο κ. Κεδίκογλου δήλωσε ότι θα καταθέσει άμεσα σχετική τροπολογία στην ελληνική Βουλή..
Σοφοκλέους10