Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Οι συμβάσεις του προαστιακού, οι ευθύνες και η Δικαιοσύνη

Με αφορμή την έρευνα της Αριστέας Μπουγάτσου για τον προαστιακό σιδηρόδρομο ο Δημήτριος Καραπάνος, αιρετό μέλος του Δ.Σ. του ΟΣΕ την περίοδο 1985-2010 έστειλε στην «Ε» την παρακάτω επιστολή: «Γνωρίζετε ασφαλώς ότι αυτή η υπόθεση συνιστά ένα μικρό παρακλάδι του σκανδάλου Siemens, είναι όμως κατά τη γνώμη μου το αντιπροσωπευτικότερο πεδίο εκμαυλισμού συνειδήσεων φορέων ή εκπροσώπων και των τεσσάρων μορφών εξουσίας στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια (νομοθετική, εκτελεστική, δικαστική, μιντιακή). Στο πανίσχυρο αυτό μπλοκ προσχώρησαν με τον ίδιο τρόπο και αχυρένιοι ηγέτες των μικρότερων εξουσιών του συνδικαλισμού και της αυτοδιοίκησης, γνωστές ως "βάθρα" της βαριά άρρωστης μεταπολιτευτικής Δημοκρατίας μας. Όλοι μαζί συνέπτυξαν πανίσχυρο "σύστημα" εξουσίας κατ' εξακολούθηση κακουργηματικής συμπεριφοράς εις βάρος της κοινωνίας με ιδιαίτερη εκδικητική μανία εναντίον όσων αντιστάθηκαν και δεν υπέκυψαν "στο σύστημα". Την εμπειρία της μανίας των την έζησα ο ίδιος και πιθανολογώ η συνεργάτιδά σας και σεις. Όπως γνωρίζετε, πολέμησα αυτό το πανίσχυρο σύστημα τα τελευταία οκτώ χρόνια με μηνυτήριες αναφορές μου, τις οποίες τεκμηρίωσα με δεκάδες σελίδες αποδεικτικών εγγράφων και παρά ταύτα η δικογραφία που αφορά την αναζήτηση ποινικών ευθυνών στη διαχείριση της συμβάσεως του προαστιακού βρίσκεται ακόμα στην προανακριτική διαδικασία, ενώ έχει αλλάξει αλλεπάλληλα πολλά εισαγγελικά χέρια και ενδιαμέσως επιχειρήθηκε τρεις φορές να τεθεί στο Αρχείο! Το "σύστημα" ποτέ δεν μου συγχώρεσε τις κατ' επανάληψη έγγραφες και πρωτοκολλημένες αναφορές μου προς τον κ. Παπαγγελόπουλο, τους εισαγγελείς του Αρείου Πάγου Λινό και Σανιδά, τον υπουργό Δικαιοσύνης, την ολομέλεια Εφετών Αθηνών να ορίσουν ειδικό εφέτη ανακριτή, επικαλούμενος ευθύνες και πολιτικών προσώπων. (Στη διάθεσή σας τα σχετικά έγγραφά μου.) Τα δημοσιεύματά σας μου δίνουν κουράγιο να συνεχίσω το δικαστικό αγώνα που άρχισα από τις 5-9-2003. Άλλωστε, ό,τι ήταν να υποστώ σε διώξεις έχει εξαντληθεί. Εκδιώχτηκα παράνομα από το Δ.Σ. ΟΣΕ κατόπιν μυστικής συμπαιγνίας των ηγεσιών των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Συγκοινωνιών και Μεταφορών. Η προειδοποιητική καταγγελία μου της επικείμενης παράνομης εκδίωξής μου ενώπιον της εξεταστικής επιτροπής, αντί να τους αποθαρρύνει τους αποθράσυνε και σε άλλες παράνομες ενέργειες, όπως ο αποκλεισμός μου από το τελευταίο Συνέδριο της ΓΣΕΕ, πλαστογραφώντας τη δική μου βούληση και των χιλιάδων σιδηροδρομικών που με είχαν εκλέξει. Ένιωσα πλήρη αποπληξία πρόσφατα όταν ο νέος αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας, κ. Σαμαράς, επιβράβευσε τους δράστες αυτών των αθλιοτήτων. Αισθάνομαι συνεπώς ως τίτλο τιμής τη διαγραφή μου από τη ΔΑΚΕ και τον τομέα μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, κατ' εντολή της οποίας υπέβαλα πριν από επτά και πέντε χρόνια τις μηνυτήριες αναφορές μου, ενώ γνωρίζουν άπαντες ότι υπήρξα το πιο δραστήριο εξωκοινοβουλευτικό στέλεχος του τομέα μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας από της εποχής του αειμνήστου Αβέρωφ. Έφυγα από τον ΟΣΕ χωρίς να προαχθώ σε διευθυντή με εντολή υπουργών της Νέας Δημοκρατίας, όταν στον 11ο χρόνο της παρουσίας μου στον ΟΣΕ άσκησα καθήκοντα διοικητού του ΟΣΕ επί τριετία και τα οικονομικά αποτελέσματα της οποίας ήταν μεταξύ των τεσσάρων καλύτερων των σαράντα οικονομικών χρήσεων από συστάσεως ΟΣΕ το 1971.
Κλείνοντας, σας διαβεβαιώνω ότι ενώπιον της ιστορίας κανείς από τους ενόχους δεν πρόκειται να γλιτώσει. Γνωρίζω όσο κανείς άλλος τι έχει συμβεί γύρω από τις τεράστιες υποθέσεις Siemens -υπερτιμολογήσεις υλικών Πολεμικού Ναυτικού-, "αγοραπωλησίες" των Ναυπηγείων και όλα αυτά στο πώς διασυνδέονται στο φόντο του σκανδάλου του Χρηματιστηρίου! Όλα αυτά θα αποτελέσουν το περιεχόμενο ενός βιβλίου που θα κυκλοφορήσει με άγνωστο προς το παρόν τίτλο, αλλά ασφαλώς με πολύ σαφές και τεκμηριωμένο περιεχόμενο.

Με τιμή
Δημήτριος Καραπάνος.

"Ελευθεροτυπία"