Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Να γιατί αντιδρούν οι σιδηροδρομικοί στα σχέδια της κυβέρνησης για τον ΟΣΕ.

Στην Παράδοση στο Δημόσιο και στη συνέχεια ξεπούλημα της τεράστιας ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ, με πρόσχημα τα χρέη του προς την Πολιτεία, τα οποία στην πραγματικότητα είναι χρέη της Πολιτείας προς τον ΟΣΕ.
Στο Κλείσιμο των 2/3 του σιδηροδρομικού δικτύου. Με εξαίρεση τον κεντρικό άξονα Πάτρα – Αθήνα –Θεσσαλονίκη – Ειδομένη – Προμαχώνας, και τις Προαστιακές γραμμές, το υπόλοιπο δίκτυο, δηλαδή, το δίκτυο Πελοποννήσου (Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο – Τρίπολη – Καλαμάτα και Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα), το τοπικό δίκτυο Αθήνα – Λιανοκλάδι – Στυλίδα, το Θεσσαλικό δίκτυο (Αθήνα – Βόλος –Καρδίτσα – Καλαμπάκα), το δίκτυο της Δυτικής Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη – Φλώρινα – Κοζάνη) και το δίκτυο Κεντρικής και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Θεσσαλονίκη – Κιλκίς – Σέρρες – Αλεξανδρούπολη) καταργείται μέχρι να εξευρεθούν πόροι για τη λειτουργία τμημάτων του.
Στην ιδιωτικοποίηση σημαντικών φιλέτων που θα μπορούσαν να φέρουν σημαντικά έσοδα στο Δημόσιο. Αυτά είναι οι νέες επεκτάσεις των γραμμών του Προαστιακού για τις οποίες επιτρέπεται η κρατική χρηματοδότηση και τα εμπορευματικά κέντρα Ικονίου – Θριασίου, Θεσσαλονίκης, Βόλου, Πάτρας κ.ά.
Γιατί Ιδιωτικοποιείται η εκμετάλλευση (ΤΡΑΙΝΟΣΕ) αφαιρώντας κέρδη από το δημόσιο. Έτσι παραδίδονται και οι τεράστιες επενδύσεις που πλήρωσε ο ελληνικός λαός από το υστέρημά του, στα τρωκτικά που λυμαίνονται τόσα χρόνια τον ΟΣΕ.
Γιατί Παραδίδονται μέσω των θυγατρικών ΕΡΓΟΣΕ και ΓΑΙΑΟΣΕ σε ιδιωτικές εταιρείες, αντικείμενα του ΟΣΕ και της ΕΔΙΣΥ.
Γιατί Καταργούνται επιπλέον οργανικές θέσεις με συνταξιοδότηση και υποχρεωτική «μεταφορά» 2.344 σιδηροδρομικών. Συγκεκριμένα θα αποχωρήσουν 744 εργαζόμενοι από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και 1.600 από ΟΣΕ – ΕΔΙΣΥ κατεβάζοντας τις οργανικές θέσεις από 9.340 που είναι σήμερα στις 4.000. Η κυβέρνηση θεωρώντας τους σιδηροδρομικούς εμπορεύματα, τους «μεταφέρει» σε άλλους φορείς με διαδικασίες που δεν κατοχυρώνουν τα μισθολογικά και εργασιακά δικαιώματα ούτε όσων παραμείνουν ως «χρήσιμοι» ούτε όσων μεταφερθούν ως πλεονάζοντες. Αντίθετα είναι ξεκάθαρη η πρόθεσή της να καταργήσει όλες τις ΣΣΕ από το 1994 μέχρι σήμερα, όλους τους κανονισμούς και να καλέσει εκβιαστικά την ΠΟΣ εντός 15 ημερών να συμφωνήσει σε νέους μισθούς και νέους κανονισμούς.
Γιατί Συνεχίζεται η μείωση των μισθών, αφού τα επιδόματα τα οποία σήμερα αποτελούν το 100% του μισθολογικού κλιμακίου μειώνονται στο 10% επιδιώκοντας και τη φυσική πλέον εξόντωση των σιδηροδρομικών. Η κυβέρνηση αντί να οδηγήσει τη χώρα στο σοσιαλισμό την οδηγεί στη βαρβαρότητα, γράφοντας στα «παλιά της τα παπούτσια» τις εξαγγελίες της. Αντί να «αλλάξει» τη χώρα, τη βουλιάζει προς χάριν των κερδών του τραπεζικού κεφαλαίου.