Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Με επιστολή του ο κ. Κανάκογλου Στέλιος προς την διοίκηση του ΣΣΒΕ κάνει γνωστό τους λόγους της παραίτησης του από το διοικητικό συμβούλιο του σωματείου.

Ο κ. Κανάκογλου γράφει στην επιστολή παραίτησης του: «Με την παρούσα επιστολή μου ζητώ να κάνετε δεκτή την παραίτηση μου από το διοικητικό συμβούλιο. Η απόφαση μου αυτή δεν είναι συνέπεια της απόφασης μου για συνταξιοδότηση. Ήταν ειλημμένη αμέσως μετά τη συγκρότηση του προεδρείου και τη διαφωνία μου σχετικά με τη μορφή του προεδρείου. Προβλέποντας το τσουνάμι που πλησίαζε ήθελα το προεδρείο να είναι διαπαραταξιακό, ώστε όλοι μαζί να το αντιμετωπίσουμε. Σήμερα νομίζω ότι η πρόταση για διαπαραταξιακό προεδρείο είναι επίκαιρη όσο ποτέ. Μέχρι σήμερα όλοι ζητούσαν διαπαραταξιακό προεδρείο μόνο όταν ήταν στην αντιπολίτευση. Όταν έπαιρναν την πλειοψηφία το ξεχνούσαν, ή μιλούσαν για επιλογή των σιδηροδρομικών. Την επιλογή των σιδηροδρομικών την ερμηνεύουμε κατά το δοκούν. Θέλω να ευχαριστήσω όλες τις Συναδέλφισσες και όλους τους συναδέλφους που συνεργάστηκα μαζί τους όλα αυτά τα χρόνια. Θέλω να ζητήσω συγνώμη από όσους τυχόν στενοχώρησα. Όλα αυτά τα χρόνια προσπάθησα όσο μπορούσα έχοντας σαν γνώμονα το γενικό συμφέρον και όχι το προσωπικό μου. Αποχωρώ από το σιδηρόδρομο με το βαθμό του σταθμάρχη Α΄ και είμαι περήφανος για αυτό. Δεν πήρα τίποτα για τον εαυτό μου. Κάποιοι άλλοι τα πήραν όλα. Προαγωγές-Αναθέσεις καθηκόντων ανωτέρου βαθμού και πολλά αλλά. Σήμερα οι σιδηροδρομικοί βρίσκονται στην πιο δύσκολη θέση από ιδρύσεως του σιδηροδρόμου. Όλοι είναι εναντίον μας. Κυβέρνηση-Αντιπολίτευση-Τύπος. Η λάσπη πέφτει ασταμάτητα. Οι μόνοι που ευθυνόμαστε για την κατάντια του σιδηροδρόμου, είμαστε εμείς οι σιδηροδρομικοί;. Οι κυβερνήσεις και οι διοικήσεις με τις κακές τους επιλογές με δόλο ή χωρίς δόλο δεν έχουν καμιά ευθύνη;. Συνάδελφοι, στη δύσκολη αυτή στιγμή πρέπει να μείνουμε ενωμένοι. Στον αγώνα που θα δώσουμε δεν πρέπει να υπάρχουν πράσινοι-κόκκινοι-μπλε, αλλά μόνο σιδηροδρομικοί».
Με τιμή
Στέλιος Κανάκογλου
Μέλος Δ.Σ. Σ.Σ.Β.Ε.