Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Ο πρόεδρος των σιδηροδρομικών Β.Ε κ. Γιάννης Βλάχος μίλησε σε τηλεοπτικό σταθμό της Θεσσαλονίκης για όλους και για όλα.

Δεν χρειάστηκε παρά μόνο 15 λεπτά για να ξεσκεπάσει την αθλιότητα που επιχειρείται εις βάρος του σιδηρόδρομου και των σιδηροδρομικών ο πρόεδρος του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδος κ. Γιάννης Βλάχος μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό της Θεσσαλονίκης tv 100 και στην εκπομπή «πρωινό στην tv 100» και τους δημοσιογράφους Βαγγέλη Πλάκα και την Κική Τσιλιγγερίδου. Ο κ. Βλάχος δεν άφησε καμία ερώτηση αναπάντητη και με σαφήνεια απέκρουσε όλες τις αιτιάσεις εκείνων που επιρρίπτουν ευθύνες στους εργαζόμενους για την κακή εικόνα του σιδηρόδρομου. Ειδικότερα ο πρόεδρος του ΣΣΒΕ για το σχέδιο ανασυγκρότηση του ΟΣΕ που θα παρουσίαση αύριο η κυβέρνηση το χαρακτήρισε σχέδιο διάλυσης του ΟΣΕ «Ένα σχέδιο που μιλά ότι θα κράτηση μόνο τον κεντρικό άξονα ΠΑΘΕ και τα υπόλοιπα τμήματα δεν θα τα κάνει αναδιάρθρωση δρομολογίων αλλά θα τα κλείσει. Τι θα πουν στον Θρακιώτη τι θα πουν στο Φλωρινιώτη όταν δεν θα πηγαίνει τρένο » αναρωτήθηκε ο κ. Βλάχος. Στην συνέχεια ο κ. πρόεδρος του ΣΣΒΕ αναφερόμενος στα χρέη του ΟΣΕ και στις πολίτικες των διοικήσεων και των κυβερνήσεων είπε: « Αυτός ο μύθος που εδώ και χρόνια με τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας εντεταλμένων δημοσιογράφων προσπαθούν να δηλητηριάσουν την κοινή γνώμη γίνεται για είναι εύκολα τα πράγματα για την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου. Οι εργαζόμενοι φταίνε που με τα δισεκατομμύρια που πέσαμε στον σιδηρόδρομο τα τελευταία χρόνια με τα πακέτα και δεν έχει γίνει ακόμα ο άξονας Θεσσαλονίκης –Αθήνας, όταν η γειτονική μας Τουρκία έχει σιδηρόδρομο των 200χλμ.;». Για το περίφημο χρέος του Οργανισμού ο πρόεδρος τόνισε: « Για να μην εμφανίσουν μεγάλο δημόσιο χρέος έστελναν το ΟΣΕ να δανείζεται με δυσβάστακτους όρους από το εσωτερικό και το εξωτερικό με μόνη εγγύηση του δημόσιου ώστε με αυτό το χρέος να κάνει εργα και αυτό το χρέος έχουμε μπροστά μας. Αυτά πληρώνουμε σήμερα». Για τις αγγόνες που πρόκειται να δημιουργηθούν κάποιοι είναι βέβαιο ότι θα ωφεληθούν είπε ο κ. Βλάχος. Για τους μισθούς και ιδιαίτερα αυτών των μηχανοδηγών ο πρόεδρος του ΣΣΒΕ είπε: « Είναι ένα κλάδος οποίος έχει δώσει στον σιδηρόδρομο έχει δώσει στην Ελληνική κοινωνία έχει δώσει νεκρούς θρηνήσαμε συνάδελφους νεκρούς, όταν πάνε και περνάνε σε αυτό το δίκτυο που έχει 500 αφύλακτες διαβάσεις και περνάτε με την ψύχη στο στόμα. Ρώτησε κανείς γιατί παίρνουν πολλά λεπτά και ποιος τους τα δίνει. Τα παίρνουν μόνοι τους, κάποιος υπογράφει και τα παίρνουν. Γιατί τους τα δίνουν, γιατί δεν μπορούν να γίνουν τα δρομολόγια γιατί τους αναγκάζουν να δουλεύουν 30 ημέρες τον μήνα και 14 ώρες την ημέρα ξέχασαν οικογένειες, γιορτές και ξεκούραση κλονίστηκε η υγεία τους. Οι εργαζόμενοι λένε φερτέ κόσμο και κάντε τα δρομολόγια, δώστε μας το οκτάωρο μας. τώρα έρχονται και κατηγορούν τους εργαζόμενους για μεγάλους μισθούς χωρίς να ρωτούν το πώς και το γιατί» υπογράμμισε ο κ Βλάχος. Αναφερόμενος στο νομοσχέδιο ο πρόεδρος του ΣΣΒΕ τόνισε : « Εμείς λεμέ ελάτε να κουβεντιάσουμε. Εμείς τα συνδικάτα δε το έχουμε ακόμη δει αυτό νομοσχέδιο. Εμείς μπορούμε να βοηθήσουμε για να αναπτύξουμε το σιδηρόδρομο. Τον σιδηρόδρομο το απαξίωσαν και έριξαν το βάρος σε άλλες μεταφορές. Ο κ. Βλάχος κλείνοντας αναφέρθηκε στα δήθεν «μαύρα βαγόνια» και στην προπαγάνδα των μεσών επικοινωνίας για να στρέψουν την κοινωνία εναντίων των εργαζομένων.