Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Ανοικτή επιστολή του Αρχιεπιθεωρητού του ΟΣΕ κ. Σταύρου Αβραμίδη προς τον Διευθύνον Σύμβουλο της ΕΔΙΣΥ κ. Βασίλειο Τσιαμαντή.

Ο κ. Αβραμίδης στην επιστολή του γράφει: « Κύριε Σύμβουλε, Υπηρετώ συνεχώς και αδιαλείπτως στον Ο.Σ.Ε. που προσελήφθην ως σταθμάρχης από το 1973 έως και σήμερα.Έχω προσφέρει τις υπηρεσίες μου , σε όλο μου τον εργασιακό βίο , με πίστη και επαγγελματική ευσυνειδησία κατέχοντας σήμερα τον καταληκτικό βαθμό του Αρχιεπιθεωρητού στον κλάδο μου . Δεν έχω δώσει ουδέποτε σοβαρή αφορμή για τιμωρία μου . Στις 19-1-2010 υπέβαλα αίτηση παραίτησης η οποία δεν έγινε αποδεκτή διότι εκκρεμεί εις βάρος μου κατηγορία που επιλύεται σε Δευτεροβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο.Το έγγραφο που με το οποίο ενημερώθηκα για τη μη αποδοχή της παραίτησης και της παραπομπής μου , μου επιδόθηκε στις 1-3-2010. Έκτοτε και μέχρι σήμερα 2-8-2010 δεν κλήθηκα να παραστώ σε συνεδρίαση πειθαρχικού συμβουλίου , παρά τη σαφή διατύπωση του άρθρου 144 του ΓΕΚΑΠ , που ορίζει ότι ο ανώτερος χρόνος εκδίκασης είναι 30 ημέρες από την ημερομηνία παραπομπής, δηλαδή μέχρι 23-2-2010. Εύλογη είναι η έντονη διαμαρτυρία μου που εκφράστηκε με την εξώδικο επιστολή που σας έστειλα τον Ιούνιο του 2010 και στην οποίο βέβαια δεν έλαβα καμία απάντηση. Αντ΄ αυτού υπήρξε προσπάθεια εκφοβισμού μου , με επίδοση εγγράφου μετάθεσής μου , σε θέση μάλιστα που δεν προβλέπεται για το βαθμό που κατέχω. Η μετάθεσή μου ανακλήθηκε μετά από δικαστική απόφαση που προκάλεσα με την προσφυγή μου στη δικαιοσύνη Υπήρξε έγγραφη πρότασή μου , εφόσον υπάρχει αδυναμία συγκρότησης του Δευτεροβάθμιου πειθαρχικού συμβουλίου, να συζητηθεί η υπόθεση μου στο αμέσως επόμενο δικαιοδοτικό όργανο που είναι το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΔΙΣΥ. Αναγκάζομαι να προβώ σε αυτή τη δημόσια ανακοίνωση λόγω των ιδιαιτέρων συνθηκών του ασφαλιστικού και συνταξιοδοτικού νόμου , δεδομένου ότι το Νοέμβριο τρέχοντος συμπληρώνω τα 60 έτη και η υπηρεσία μου υποχρεωτικά με απομακρύνει από την εργασία μου , με σοβαρές οικονομικές απώλειες .
Κύριε Σύμβουλε ,
ευελπιστώ στην καθοριστική σας παρέμβαση για την επίλυση του προβλήματός μου. Όλα τα παραπάνω έχουν αναφερθεί διεξοδικά στην εξώδικο επιστολή μου του περασμένου Ιουνίου.
Το προσωπικό μου πρόβλημα σίγουρα είναι το ίδιο με άλλων συναδέλφων που αναμένουν και αυτοί τη συγκρότηση των αρμοδίων συμβουλίων , ώστε να μπορέσουν να συνταξιοδοτηθούν .
« Θέλουμε να φύγουμε και δε μας αφήνουν».
Με εκτίμηση
Αβραμίδης Σταύρος
Αρχιεπιθεωρητής ΟΣΕ