Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Την σοβαρότητα των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Θεσσαλονίκης και άπτονται της ασφάλειας της κυκλοφορίας επισημαίνει σε επιστολή του ο κ. Νίκος Χαγιάρης ο οποίος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου.

Ο κ. Χαγιάρης γράφει: «Είναι γνωστό ότι ο Επιβατικός Σταθμός της Θεσσαλονίκης είναι (έως τώρα) το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό συγκρότημα στην χώρα μας το οποίο εξυπηρετεί χιλιάδες επιβάτες. Είναι γνωστό ότι καθημερινά ο ΕΣΘ εξασφαλίζει 50 αναχωρήσεις δρομολογίων και αντίστοιχες αφίξεις. Είναι επίσης γνωστό ότι, για την προετοιμασία των συνθέσεων, στον ΕΣΘ εκτελούνται συνεχώς ελιγμοί καθ΄ όλη την διάρκεια του 24ώρου από την 5η Ελιγμών. Αυτό όμως που δεν είναι γνωστό στον πολύ κόσμο και μάλλον και στον Γ.Γ. Υποδομών ( ο οποίος θέλει να μετατάξει τον Σταθμάρχη και να τον κάνει ΣΧΟΛΙΚΟ ΦΥΛΑΚΑ!!!!) είναι οι συνθήκες με τις οποίες εργάζεται το προσωπικό του ΕΣΘ( και όχι μόνο).Για να γίνω κατανοητός θα σας περιγράψω το τι συνέβη σήμερα 30/07/2010 στον ΕΣΘ και τα συμπεράσματα δικά σας. Ξέρετε πολύ καλά πως ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ (ψαλίδια) είναι αυτές που κατευθύνουν μια αμαξοστοιχία σε μια συγκεκριμένη γραμμή. Στον ΕΣΘ τις αλλαγές αυτές τις τηλεχειριζόμαστε εκατοντάδες φορές την ημέρα προκειμένου να κινηθούν τα τρένα. Κατά τη διάρκεια της απογευματινής βάρδιας λοιπόν χάνει τον ηλεκτρονικό έλεγχο η κυριότερη αλλαγή του ΕΣΘ. Μιλάω, για όσους γνωρίζουν, για το τετραπλό ψαλίδι που βρίσκεται στην γέφυρα των Αγ. Πάντων. Από την αλλαγή αυτή περνάει ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ κυκλοφορεί στον ΕΣΘ. Είναι ο "πνεύμονας" κυκλοφορίας του Σταθμού. Αποτέλεσμα αυτής της βλάβης ήταν να αδρανοποιηθεί όλο το σύστημα τηλεδιοίκησης του ΕΣΘ ( δεν υπήρχε η δυνατότητα χάραξης δρομολογίου ). Καλέσαμε συνεργείο του ΤΜΚ και του ΤΗΕ επειγόντως για να διορθωθεί η βλάβη και μετά από πολύωρη προσπάθεια των συναδέλφων διαπιστώθηκε πως η βλάβη είναι μη επισκευάσιμη και το πρόβλημα δεν μπορούσε να λυθεί παρά μόνο αν περαστεί καινούργιος μηχανισμός. Σε όλη την διάρκεια που τα συνεργεία πάσχιζαν να διορθώσουν την βλάβη οι αναχωρήσεις και οι αφίξεις των αμαξ/χιών γινόταν με ΛΟΣΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΑΝΙΒΕΛΕΣ και με την ψυχή στο στόμα διότι υπήρχε άμεσος κίνδυνος εκτροχιασμού. Την ώρα αυτή που γράφω αυτό το κείμενο το συγκεκριμένο ψαλίδι είναι κλειδωμένο και ασφαλισμένο με αρπάγη σε θέση ευθεία! Δεν υπάρχει καμία δυνατότητα χειρισμού και ο Θεός να βάλει το χέρι του! Είναι σαν να θες να πας από τον Λευκό Πύργο στην Αριστοτέλους και όλοι οι δρόμοι να είναι κλειστοί και να αναγκαστείς να πας μέσω Επταπυργίου!!!
Θα μου πείτε τώρα....εδώ ο κόσμος καίγεται κι εγώ ασχολούμαι με ένα παλιοψάλιδο;
Τα γράφω όλα αυτά για να καταγράψω την ανικανότητα αυτού του Οργανισμού να συντηρεί ΕΣΤΩ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΑ για να μπορέσει να δουλέψει σωστά!
Το τραγικό της υπόθεσης δε είναι ότι ο αρμόδιος Εργοδηγός που έχει την ευθύνη του ελέγχου των αλλαγών στον ΕΣΘ έχει ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ 2003!!!!
ΕΠΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ , στο ΔΕΛΤΙΟ ΔΕΚΑΗΜΕΡΗΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΑΛΛΑΓΩΝ, αναφέρεται το συγκεκριμένο πρόβλημα και ΚΑΝΕΝΟΣ ΤΟ ΑΥΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΡΩΣΕΙ ΑΚΟΜΗ!!!!
ΕΠΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ επισημαίνεται η επικινδυνότητα της συγκεκριμένης αλλαγής!!!
ΕΠΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ζητούν την ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ με καινούργια!!!
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΧΘΕΙ ΟΥΤΕ ΒΙΔΑ!!! ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΕΡΓΑΤΟΩΡΕΣ ΣΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!! Είναι δυνατόν να κάνεις σφράγισμα σε δόντι πεθαμένου; Αυτό προσπαθούν να κάνουν τα συνεργεία στις άπειρες φορές που έχουν κληθεί!!! ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΤΑΘΜΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ!!! Ας αφήσουμε κατά μέρος το άγχος, την ψυχική οδύνη αλλά και την ευθύνη που επωμίζεται ο Σταθμάρχης υπηρεσίας στο Τηλεχειριστήριο (διότι ο κίνδυνος εκτροχιασμού καραδοκεί)! Ας το παραβλέψουμε αυτό! Ποιός υπηρεσιακός παράγοντας άλλωστε το λαμβάνει υπ΄ οψιν του αυτό; Κανείς!!! Εδώ ο ΓΓ Γραμματέας κος Τσιόκας θέλει τον Σταθμάρχη να τον κάνει σχολικό φύλακα και θα νοιαστεί για τον ψυχισμό του την ώρα που αντιμετωπίζει το πρόβλημα;
ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΟΜΩΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΟΛΟΥ;  ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ; ΞΟΔΕΨΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΩΝ DESIRO ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΡΕΥΜΑ ΣΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ!!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΣΘ? Εγώ από αυτή εδώ την φιλόξενη ιστοσελίδα των Σ.Ν. κρούω τον κώδωνα του κινδύνου!! Αν δεν δοθεί ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ στο συγκεκριμένο θέμα (και μακάρι να ήταν μόνο αυτό) θα υπάρξει ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΙ να μας βιντεοσκοπούν ξένοι τουρίστες και να γελάν με τα χάλια μας την ώρα που ο Τεχνίτης προσπαθεί με ΤΟ ΛΟΣΤΑΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΦΥΡΙ να κρατήσει την αλλαγή σταθερή για να περάσει το τρένο και να μην πεταχτεί εκτός γραμμής!!! ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΥΡΙΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΟ ΕΤΟΣ 2010 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΑΓΝΗΤΙΚΑ ΤΡΕΝΑ!!!
ΑΙΣΧΟΣ»!!!
Ευχαριστώ τα ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΝΕΑ για τη φιλοξενία.
Νίκος Χαγιάρης Σταθμάρχης ΤΧ5/ΕΣΘ