Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2010

Τα desiro κέρδισαν το στοίχημα του Προαστιακού.


Όταν ξεκίνησε πριν από δυο χρόνια ο ηλεκτροδοτούμενος Προαστιακός σιδηρόδρομος με τους νέους συρμούς μεταξύ Θεσσαλονίκης και Λάρισας υπήρχαν ενδοιασμοί και ερωτηματικά κατά πόσο θα μπορούσε να φέρει θετικά αποτελέσματα. Το ξεκίνημα δεν ήταν ικανοποιητικό. Στην πορεία όμως το ενδιαφέρον των πολιτών ήταν συνεχώς αυξανόμενο με κορύφωση το τελευταίο διάστημα με αφορμή το κλείσιμο των Τεμπών όπου ο Προαστιακός σιδηρόδρομος κατάφερε να αποσπάσει σημαντικό μέρος των επιβατικών μεταφορών. Η πληρότητα των αμαξοστοιχιών είναι σε καθημερινή βάση. Οι πολίτες όλο και περισσότερο εμπιστεύονται το τρένο και ιδιαιτέρα τον προαστιακό για τις μετακινήσεις τους και αυτό γιατί οι νέοι σύγχρονοι συρμοί desiro προσφέρουν άνετο και ευχάριστο ταξίδι στους επιβάτες. Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας στην προτίμηση των επιβατών είναι και ακρίβεια των δρομολογίων. Τα desiro όπως μας είπε χαρακτηριστικά ο μηχανοδηγός κ. Βασίλης Νέλλας ανέβασαν το κύρος του σιδηροδρόμου. «Μετά τα Ιντερσίτι τα desiro ήρθαν και άλλαξαν την εικόνα του σιδηροδρόμου» τόνισε με έμφαση. Ένας χώρος που ιδιαιτέρα ξεχωρίζει είναι αυτός του πιλοτηρίου όπου ο μηχανοδηγός μέσα από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή που διαθέτει ελέγχει όλες τις λεπτομέρειες λειτουργίας της αμαξοστοιχίας. « Είναι σαν να οδηγείς ένα πολυτελές αυτοκίνητο» τόνισε ο κ. Νέλλας. Τα desiro δείχνουν να κερδίζουν το στοίχημα του Προαστιακού. Όλοι στον σιδηρόδρομο πιστεύουν ότι αυτή η εικόνα δεν είναι συγκυριακή και ότι ο Προαστιακός έχει μέλλον. Ο χρόνος θα δείξει.